خبرهای داغ:
حجت الاسلام حكمت:

حلقه‌های صالحین بستری گسترده برای تربیت نسل جدید است

همدان-مسئول تعليم و تربيت سازمان بسيج مستضعفين در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حلقه‌های صالحین بستری بسیار گسترده برای  تربیت نسل جدید است، گفت: برگزاری كلاس‌های صالحين در مساجد بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۷۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول تعليم و تربيت سازمان بسيج مستضعفين و مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه همدان از پايگاه‌های شهيده خورشيدي و حضرت رقيه(س) حوزه نرجس خاتون همدان بازدید کردند.

مسئول تعليم و تربيت سازمان بسيج مستضعفين در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حلقه‌های صالحین بستری بسیار گسترده برای  تربیت نسل جدید است، گفت: برگزاری كلاس‌های صالحين در مساجد بسیار تاثیرگذار است.

حجت الاسلام حكمت عنوان کرد: تربيت حافظان قرآنی حتی اگر به میزان يك سوره باشد، بسیار ارزشمند و قابل توجه است چراکه ما باید تمام توان خود را برای شکوفا کردن استعدادهای قرآنی جوانه‌های صالحین بگذاریم.

وی بیان کرد: با توجه به سفارشات مقام معظم رهبری در رابطه با تشكيل واحدهای  قرآنی در پايگاه‌ها برای ترويج فرهنگ قرآنی مسئولین پای کار بیایند.

 مسئول تعليم و تربيت سازمان بسيج مستضعفين در پایان با تشکر از زحمات و قدم‌هایی که مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین برای رضای  پروردگار و پرورش امیدهای آینده  بر می‌دارند، گفت: امید است مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین هرچه مصمم‌تر به راه خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار